malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 4 grudnia 2016

RENIFERKOWA CHOINKA

Witajcie Kochani:),
długo zastanawiałam się
czy opublikować tę kartkę,
bo co do niej mieszane uczucia...
 właściwie to chyba sobie ją zepsułam
poprzez niezbyt udane nałożenie zbyt mokrego gesso
przez ażurową maskę...
sama nie wiem co o niej myśleć....
najgorsze jest to, że to moje drugie podejście do niej,
i ten sam błąd...
oceńcie ją sami...

teraz  testuję aparat - jutro postaram się wstawić więcej fotek:)



moją pracę zgłaszam na
Simon Says Stamps

oraz na
Wyzwanie #40
ZIMOWY BOHATER
na blogu I-Kropka
(do soboty 31 grudnia 2016)

http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2016/12/wyzwanie-challenge-40-zimowy.html

pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

4 komentarze:

  1. What a fabulous card, love the vintage feel of it because of the brown tones. So pretty. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej opinii wcale nie jest źle, gdybyś nie napisałą o gesso, to bym nie widziała:))) Dziękujemy za wspólną zabawę z Ikropką. Olivka, DT
    Zapraszamy na naszego bloga, dzisiaj dodałam pomysły na pakowanie prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny, a wykonanie też jest dobre. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, nietypowy pomysł. Dziękujemy za udział w wyzwaniu I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku