malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 18 grudnia 2016

SANIE

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym zaprosić Was
na Papeliowy Produkt Polecany
na blogu Papelii,
którym są SANIE KRÓLOWE ŚNIEGU
zaprojektowane przez
Artizę-Izabelę Weron 

http://www.papelia.pl/dekoracja-3d-sanie-krolowej-sniegu-18-cm-p-1235.html

ja moje sanie
chciałam najpierw udekorować kwiatami,
widziałam je oczami wyobraźni
przyozdobione oszronionymi poinsecjami,
ale wyszły nici z tego,
bo przypomniała mi się
polska kartka świąteczna
 z lat 70-tych czy 80-tych,
na której były sanie i laleczka
w takich właśnie kolorach
jak na poniższej fotce:),
zatem pokryłam je gesso,
a następnie pomalowałam niedbale
turkusową i złotą farbą akrylową Primy Marketing
z kolekcji Finnabair,
dodałam pomalowane na złoto śnieżynki i mikrokulki,
trochę stempli,  i gotowe:),
szkoda tylko, że nie mam już tej kartki:(























produkty Papelia:
pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


7 komentarzy:

  1. Delightful sledge and love how you decorated it.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory przepiękne, sanki wyszły bardzo klimatyczne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne saneczki. Widze, że już zaanektowane ;). Dziekuje za udział w wyzwaniu Fabryki Weny. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło baaaardzo vintage! Urocze sanki, a laleczka też niczego sobie. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sanie w starym stylu. Aż samej chciałoby się w nie siąść i pojechać na kulig........ wspomnienia - marzenia :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na to, że Gerda "zawinęła" sanie Królowej Śniegu ;) fajne kolorki i wykonanie :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sanie! I jaka piekna lala. :) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku