malwinkowo

malwinkowo

piątek, 9 grudnia 2016

KOTY ZIMĄ

Witajcie Kochani:),
dziś wieczorem chciałabym pokazać Wam
moją kolejną kartkę-obrazek z zimowymi domkami (1-wsza TU),
na których dachu zasiadł
którego dostałam wraz z jednym z zamówień:)









i jak Wam się podoba
taka odsłona Świąt:)?

moją pracę zgłaszam na
(do soboty 17 grudnia 2016)
http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2016/12/wyzwanie-koty-zima.html
a także na
DIABELSKIE WYZWANIE Z FABRYKĄ WENY
ŚWIĘTA NIE PO POLSKU
(do wtorku 20 grudnia 2016)

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/12/diabelskie-wyzwanie-z-fabryka-weny.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


10 komentarzy:

  1. Zimowe domki i... kot przeuroczy :))) Takiego chętnie bym zaadoptowała :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Malwinko
    Podziwiałam na FB,ale nie mogę nie skomentować i tu...przejść obojętnie obok takiej pracy to grzech !!!
    Kochana to cudne co stworzyłaś !!!
    Te kamieniczki stempelkowe to już cudo...a to jak je ubarwiłaś i wzbogaciłaś po swojemu to normalnie BAJKA !!!!!! Kotek wieńczy całe dzieło !!!
    Tak jak na FB wspomniałam - powinnaś ilustrować książki :)
    Minęłaś się chyba z powołaniem :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest przecudowna!!!!! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a gorgeous project, love the amazing cat. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    OdpowiedzUsuń
  5. ...and another one! This one so bright and fun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne kolorowe miasteczko i do kompletu świetny kot :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne domki, fajnie jak zima jest tak kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna praca, naprawdę! Ilekroć coś pokazujesz, odsłaniasz kolejne pokłady kreatywności :) Mam dużo frajdy z oglądania Twoich prac :)
    Dziękuję za zabawę z Diabelskim Młynem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku