malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 8 grudnia 2016

ZIMOWY OBRAZEK

Witajcie Kochani:),
dziś wieczorem chciałabym pokazać Wam 
zimowy komplecik
składający się z kartki i koperty
z zimowym obrazkiem
przygotowany na prezent:)
obrazek to oczywiście stempel,
który w zeszłym roku kupiłam na Przydasiowym Bazarku,
ale musiał przeleżeć rok zanim przyszedł mi do głowy
 pomysł jak go wykorzystać:),
a właściwie to, jako że lubię eksperymenty, 
postanowiłam sprawdzić jak będzie wyglądać
stempel odbity na kraftowej bazie i kopercie
pokolorowany jedynie kredkami akwarelowymi
na sucho



















moją pracę zgłaszam na
a także na Wyzwanie
(do soboty 24 grudnia 2016)

http://eko--deco.blogspot.com/2016/12/wyzwanie-swiateczny-czas.html

pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

15 komentarzy:

  1. śliczny komplecik. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eco Deko. -Bogusia-

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ super pomysł na prezent-ujęło mnie zwłaszcza zadbanie o spójność kompletu, to jest ozdobienie także koperty! dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorowanie.. Też mam ten stempel ale dłuuuuuuuuugo nabiera mocy urzędowej i podejrzewam, że chwilę mi jeszcze zejdzie zanim się za niego wezmę :) Komplecik super!

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful cards and I love how you used that gorgeous image on kraft card...thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge...hugs kath xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your beautiful Christmas card! The coloring is fantastic! Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. How gorgeous on kraft! Love it! Hugs, Autumn

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka:) Bałwanek aż tryska kolorkami -bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu Eko-deco -AnettaL.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabulous card - love the design and the way you've coloured on the kraft. Gorgeous.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Hugs,
    Caryn xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne wykonanie, to się nazywa talent :) dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękna i niepowtarzalna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten stempel, ale jeszcze się nie doczekał swojej kolejki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet. Dziękuję za wspólną zabawę z Eko-Deco. Dido / DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku