malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 1 stycznia 2017

DLA BABCI, DLA DZIADKA

Witajcie Kochani:),
życząc Wam 
Szczęśliwego, Wspaniałego, Twórczego
Nowego Roku
zapraszam na blog Craft Style
ja przygotowałam 2 malutkie,
bo mające jedynie 10x10cm,
karteczki, których główną ozdobą są
przepiękne poinsecje wykonane 
przez Magdę Wo:),
Madzia przysłała mi białe gwiazdy betlejemskie,
i choć takie baaardzo mi się podobały,
postanowiłam je jednak przefarbować,
uczyniłam to za pomocą Primowych
farbek akwarelowych z pastelowej kolekcji:)



















moją pracę zgłaszam na

i jeszcze na koniec
chciałabym zaprosić Was 
pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

4 komentarze:

  1. Urocze karteczki, na pewno sprawią radość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj serdecznie!!! Przychodze z rewizytą. Piękne karteczki stworzyłaś, baaardzo mi się podobają :)DZiękuję CI za wizytę u mnie na blogu, dziękuję za pozostawione słowo. Wiem co czujesz, załoba i pamieć zostaje w sercu. Zapraszam częściej do mnie jeśli masz ochotę.Pozdrawiam ciepło!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous cards! They are both so elegant and pretty.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge & Happy New Year!
    Mandy xx

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku