malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 9 stycznia 2017

DLA DZIADKÓW

Witajcie Kochani:),
dziś na blogu Scrapkowo.p
ruszyło Styczniowe Wyzwanie
zatytułowane
BINGO NA DZIEŃ DZIADKÓW,
na które serdecznie zapraszam:),
ja przygotowałam taką dość prostą karteczkę,
której głównym elementem
jest przepiękna gwiazda betlejemska
wykonana przez Magdę Wo,
którą przemalowałam
z białego na kolor żółty:),
a wokół gwiazdy delikatne, stempelkowe listki
od Papelii:)

podobne karteczki
możecie zobaczyć TU 













pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

10 komentarzy:

  1. Gorgeous!! LOVE how your beautiful bright flower pops against the black and white! Thanks for joining us at Simon Says Stamp Monday challenge, and happy new year! Maura

    OdpowiedzUsuń
  2. Już pisałam - rewelacyjna, nie mogę się napatrzeć! taką dostać to... mrrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, what a sweet flower...luv the bold beautiful yellow! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wkomponowałaś te listki w całość :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna piękna karteczka.Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. Ten kwiat bardzo mi się podoba, a listki dodają mu uroku
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku