malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 15 stycznia 2017

KARTECZKA NIESPODZIANKA

Witajcie Kochani:),
a na zakończenie dzisiejszego dnia
zapraszam na karteczkę-niespodziankę
wykonaną wg palety kolorystycznej MFT,
karteczkę-niespodziankę
ponieważ umieściłam w niej
2 mechanizmy:
shaker box i magiczny obrazek, 
który tym razem wykonałam, nie wg mojego pomysłu,
lecz wg kursu z bloga Simon Says Stamp  
na Magic Slider Card 
(Color Slider),
moje wcześniejsze tego typu karteczki
możecie zobaczyć
TU i TU
na 99% nikt wcześniej nie robił
takiego połączenia:)

na 1-wszy rzut oka
prezentuje się tak:









lecz gdy zaczniemy ciągnąć
za wystający biały tag...


... zacznie ukazywać się nam
shaker box
z kolorowym obrazkiem:)











a tu już podsumowanie:)



moją pracę zgłaszam na 


a także na
MFT COLOR CHALLENGE 61
(do czwartku 26 stycznia 2017)

http://www.cardchallenges.com/search/label/colorchallenge



pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam te Twoje magiczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is just too cool! You are the master of interactive cards! So glad that you join the fun over Simon Says Stamp Wednesday “Winter Birthday” Challenge! Awesome details and design!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i znowu coś wymyśliłaś! Nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te myszki są cudne ... a niespodzianka zaskakuje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku