malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 16 stycznia 2017

MINI-POP UP Z KRÓLICZKAMI MFT

Witajcie Kochani:),
dziś zapraszam Was
na kolejną mini-karteczkę z króliczkami MFT,
tym razem typu pop up:).
(wcześniejsze tego typu karteczki
możecie zobaczyć TU i TU)
króliczki pokolorowałam kredkami Distress
oraz kredkami akwarelowymi,
natomiast tło wykonałam za pomocą
kredek Distress, markerów Memento, oraz tuszu Papermanii











a tak wygląda w środku:)





















moją pracę zgłaszam na 

oraz na
 MFT COLOR CHALLENGE 61
(do czwartku 26 stycznia 2017)

http://www.cardchallenges.com/search/label/colorchallenge

a także na Wyzwanie  nr 54
na blogu Scrapek.pl
ROBIMY CO CHCEMY
(do niedzieli 5 lutego 2017)

http://scrapek.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-nr-54-robimy-co-chcemy.html

pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

miło mi poinformować, 
że moja mini-karteczka pop up z króliczkami
zdobyła 
WYRÓŻNIENIE
w Wyzwaniu nr 54
ROBIMY CO CHCEMY
na blogu Scrapek.pl

http://scrapek.blogspot.com/2017/02/ogoszenie-wynikow-wyzwania-nr-54-robimy.html

dziękuję z całego serca,
i gratuluję pozostałym Wyróżnionym:),
malwinku

7 komentarzy:

  1. Kapitalna, baardzo mi się podoba i te stempelki i cała otoczka. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo, super pomysłowa kapela! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie! Bardzo efektowne są te kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, such a fantastic interactive card! I love all those mice! It has such a happy feeling to it. Thank you so much for joining us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i pomysłowa kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku