malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 13 lutego 2017

GOOD TIMES

Witajcie Kochani:),
Dziś jako inspirację na blogu
Kolorowy Jarmark
 przygotowałam bardzo kobiecy tag 
z jednym z moich ulubionych stempli Primy Marketing -
Prima Princesses 13x18 cm - Olivia.
Tworzenie mojego projektu rozpoczęłam od przygotowania tła -
bazę taga pokryłam za pomocą maski Kesi'art -etchnic pattern
pastą strukturalną, a gdy pasta wyschła, spryskałam ją mgiełkami Lindy's Stamp Gang,
na tak przygotowanej bazie umieściłam pokolorowany wcześniej stempel ,
na koniec posypałam pudrem Black Ocean do embossingu  i podgrzałam.









produkty ze Sklepiku Kolorowy Jarmark:

moją pracę zgłaszam na
WYZWANIE #23
I like Challenges
ZAWIESZKA
(do wtorku 14 lutego 2017)
 
http://like-chellenges.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-23-zawieszka.html

oraz na

  Simon Says Stamp
WEDNESDAY CHALLENGE
Cute

a także na
SIMON SAYS STAMP
MONDAY CHALLENGE
Use Your Favorite Tool

ponieważ moimi ukochanymi narzędziami,
których ostatnio non stop
używam są stemple i MISTI:)

pozdrawiam cieplutko:)

malwinku

9 komentarzy:

  1. Malwinko To istne CUDO. Pozdrawiam i miłego pięknego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ energia !!! pięknie !!! dziękuję za udział w zabawie na blogu I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowo i z klimatem :)

    Również dziękuję za udział w naszej zabawie
    DT " I like challenges"

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo cudo cudo!!!!!!!!!!Pomysłowe :) Dziękuję za zabawę DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! This is really a stunning piece! I love how it is so full of rich deep color. The techniques that you used really bring this to life and it looks like it is bursting off the page with energy! You did an amazing job on this and I'm so glad you shared your talents with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. This is really awesome... caught my eye at Simon Says Stamp. I love the palette you chose. She looks like Lan del Ray!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku