malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 19 lutego 2017

SHAKER BOX ZE SŁONIKIEM

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym przedstawić Wam
sympatyczną mini-karteczkę typu shaker box
ze słodkim słonikiem  z Agaterii:)
bardzo lubię Agateriowe stemple,
ale mimo podkładania podkładki piankowej,
zawsze miałam z nimi problem - nigdy nie udało mi się
ładnie odbić stempla,
co niestety baaardzo mnie zniechęcało...

ale odkąd mam MISTI,
nie mam już takiego problemu,
w tym urządzonku po prostu się zakochałam:)

słonik pokolorowany farbkami i kredkami akwarelowymi,
tło wykonane za pomocą tuszu Distress - wciąż się uczę...














 moją pracę zgłaszam na
 SIMON SAYS STAMP
MONDAY CHALLENGE
Use Your Favorite Tool

 ponieważ moimi ukochanymi narzędziami,
których ostatnio non stop
używam są stemple i MISTI:)

oraz na
 Wyzwanie 19
na blogu FILIGRANKI
EKSPLOZJA KOLORÓW
(do niedzieli 19 lutego 2017)

http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-19-eksplozja-kolorow.html



a także na

http://scrapek.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-nr-55-cos-pozytywnego.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

2 komentarze:

  1. Aww, this is just super sweet! Beautiful little shaker card, and that elephant is adorable. Love how you colored it and got all those shades of grey! Thanks so much for sharing your favorite tool with us this week at Simon Says Stamp Monday challenge! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER KARTELUCHA:) w imieniu zespołu Filigranek dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku