malwinkowo

malwinkowo

sobota, 11 lutego 2017

ŻABKI

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym zaprosić Was
na kartkę z 2 niespodziankami:)
z pozoru jest to zwykła mini-karteczka z żabką,
w której zakochałam się od 1-wszego wejrzenia  ...




 ... ale gdy pociągniemy za wystający u góry pasek,
wyskoczy nam kolejna żabka:),
tę część kartki przygotowałam
wg tego kursu







  możemy się tak bawić w nieskończoność:)





 ale to nie koniec niespodzianek:)
w środku - czeka na Was
cała żabia kapela
przygotowana jako kartka pop up,
czyli kartka rozkładanka:),
gdy tylko otworzymy kartkę - żabki podnoszą się:)












moją pracę zgłaszam na:
Simon Says Stamp
MONDAY CHALLENGE
Young At Heart

  oraz na
Simon Says Stamp
WEDNESDAY CHALLENGE
Cute

a także na
 Wyzwanie nr 55
COŚ POZYTYWNEGO
na blogu Scrapek.pl
(do soboty 4 marca 2017)

http://scrapek.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-nr-55-cos-pozytywnego.html


mam nadzieję, że tą karteczką
 wywołałam
na Waszych twarzach uśmiech:)
pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

7 komentarzy:

  1. Jest cudna! Pięknie pokolorowana i z fantastycznym pomysłem a nawet dwoma :) szczęściarz co ją dostanie, pewnie cały dzień będzie się bawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. your card is adorable...that frog is so cute and what a lovely surprise when you open it...thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge...hugs kath xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna!!!! Ja się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. What an amazing card - I love that you took pictures of it as the person who receives it will see all the surprises you've hidden on it! So fun AND cute! Thanks for sharing your work with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesoło i pozytywnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka, dziękuję za udział w pozytywnym wyzwaniu na blogu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Malwinka znowu zachwyca swoimi żabkami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku