malwinkowo

malwinkowo

środa, 15 marca 2017

GOŚCINNA PROJEKTANTKA ZIELONE ZIMOWY SHAKER BOX

Witajcie Kochani:),
dziś mam przyjemność gościć na blogu 
dzięki zaproszeniu Właścicielki sklepu - Mirelli
mogłam z tej okazji pobawić się 
cuuuudownymi stemplami
Mimi's Winter Friends - Penny Black,
zakupionych podczas Przedsprzedaży
z których to powstała mini-karteczka
typu shaker box 
w tonacji błękitno-turkusowej:)


http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/03/goscinna-projektantka-malwina.html



 zestaw, na którym pracowałam
składa się z 8 uroczych, akrylowych stempelków

ja wybrałam dziewczynkę z reniferkiem,
którą pokolorowałam farbkami i kredkami akwarelowymi,
zarówno przed kolorowaniem, jak i po stempelek
odbiłam za pomocą STAMP PERFECT TOOL,
firmy Chamton Art, w którym jestem absolutnie zakochana
z dwóch głównych powodów:
1-wszy - wreszcie mam doskonałe odbitki
a drugi - to cena - zdecydowanie tańszy Misti firmy My Sweet Petunia,

tło shaker box'a wykonałam za pomocą tuszu, farbek akwarelowych, oraz stempli -
do wykonywania tego typu teł idealnie sprawdza się 
dostępna w Zielonych Kotach



















produkty ze sklepiku Zielone Koty:


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

1 komentarz:

  1. Piękna kartka, uwielbiam shaker-cards :) naprawdę prezentuje się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku