malwinkowo

malwinkowo

piątek, 28 kwietnia 2017

EKO-ŚLUBNA

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
moją eksperymentalną kartkę ślubną:),
eksperymentalną - dlatego, że 1-wszy raz
robiłam embossing na gorąco na kalce technicznej:),
wg mnie fajnie wyszło:)











moją pracę zgłaszam na

http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-21-eko.html


a jak już jestem w temacie zakładania rodziny,
to najpierw przedstawiam Wam
pana i panią pleszkę:),
uwielbiam te ptaki:),
mają gniazdko w dachu 
w domu obok:)

najpierw pan pleszka:)










a potem wychodne miała
pani pleszka:)



rodzinę pleszek obserwuję z okna pracowni:),
a pana ziębę - z kuchni:)


a na koniec GODY dudków:),
muszę przyznać, że 1-wszy raz w życiu 
byłam świadkiem takiego widowiska,
ten piękny, 5-minutowy spektakl
obserwowałam z kuchennego okna:)













pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

4 komentarze:

  1. Kartka prezentuje się pięknie i bardzo elegancko.
    To niesamowite ile można zaobserwować, gdy się odpowiednio patrzy. Na studiach miałam entomologię. Poznawaliśmy różne owady, które na pierwszy rzut oka wydawały się jakieś niespotykane. Gdy się odpowiednio patrzyło, to można było je zaobserwować w naturalnym środowisku bez żadnych problemów, trzeba tylko dostrzegać piękno tego co nas otacza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous, beautiful card, love how the bloom looks so delicate stamped on vellum
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  3. Embosing na kalce technicznej to świetny pomysł. Ja jeszcze pokolorowałam akwarelkami a potem krzywo przykleiłam i tak kilka godzin pracy odfrunęło w siną dal... ;)
    Zdjęcia z ptakami są fantastyczne. Żadnego z tych ptaszków nie znam więc fajnie było dowiedzieć się, że takie klejnociki latają po Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka, świetnie wyszedł embossing! dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku