malwinkowo

malwinkowo

środa, 26 kwietnia 2017

MIĘTOWY PTAK-CARABELLE STUDIO

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
moją minimalistyczną kartkę
z przepięknym ptakiem Carabelle Studio,
którego pierś i podgardle pokolorowałam 
kredkami Distress:)















moją pracę zgłaszam na
(do niedzieli 30 kwietnia 2017)
http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-w-powietrzu-czuc-miete.html

oraz na
SIMON SAYS STAMP
WEDNESDAY CHALLENGE
Anything Goes

a także na
WYZWANIE 21
na blogu FILIGRANKI
EKO
(do piątku 5 maja 2017)

http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-21-eko.html


i na koniec - moje 1-wsze w tym roku dudki:),
poluję na nie od 5 kwietnia - odkąd je usłyszałam,
ale dopiero dziś udało mi się je uchwycić,
kiedy ganiały się nad bramą i wokół świerku,
nawet nie wiedziałam, że sfotografowałam 2 ptaki:)




pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


6 komentarzy:

  1. Zachwycam się nią;) Piękno w prostocie;)
    U mnie jakoś dudków nie widać, chociaż kiedyś widziałam w rodzinnych stronach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Your card is so pleasing to me - love the combination of the beautiful bird with the kraft and text in the background! Gorgeous! Thanks for sharing your work with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuper, no i te prawdziwe ptaszyska <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, świetne jest to połączenie craftowego papieru z miętowym kolorem ptaszka i bielą napisu. I dudki! Jestem w szoku, nigdy dudka nie widziałam na żywo, wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! I bardzo klimatyczna:) Dziękuję za udział w zabawie z Filigrankami

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to połączenie kolorów, świetna kartka! dziękuję za zabawę z Filigrankami :) i zazdroszczę tych ptasich sąsiadów ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku