malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 13 kwietnia 2017

RETRO JAJKA

Witajcie Kochani:),
dziś WielkoCzwartkowo
 chciałabym pokazać Wam
moją tegoroczną propozycję 
wielkanocnych pisanek
bardzo spodobało mi się 
ozdabianie jajek odlewami z foremek silikonowych,
dlatego i tym razem zastosowałam tę metodę:)
1-wsze moje próby możecie zobaczyć TU,
a tym razem przedstawiam zmediowane
 miętowo-złote motyle
z wykorzystaniem silikonowych foremek Marthy Stewart:)

































moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie na blogu Retro Kraft Shop
sKraftuj to!
ODCISKI Z FOREMEK
(do niedzieli 16 kwietnia 2017)
użyte foremki - MOTYLE I KWIATY Martha Stewart

http://retrokraftshop.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-skraftuj-to-odciski-z-foremek.html

oraz na
(do niedzieli 30 kwietnia 2017)

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-w-powietrzu-czuc-miete.html


a także na
SIMON SAYS STAMP
WEDNESDAY CHALLENGE
Spring Color Inspiration

a na koniec jedne z 1-wszych fotek
zrobionych przez mojego synka:)



Błogosławionego Triduum Paschalnego:),
pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

3 komentarze:

  1. Przepiękne są te 'pisanki'! Pomysł z motylami super i te plamy kolorów jakie piękne... Dziękujemy za udział w wyzwaniu sKraftuj to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na pisanki, świetnie wyszło całościowo, fajne niejednolite kolorki. (Tylko taka mała uwaga techniczna, że może by trochę ograniczyć ilość zdjęć, wybrać kilka najlepszych? Bo 30 fotek to jakby trochę dużo ;) Chociaż oczywiście co kto lubi i na własnym blogu można sobie wstawiać dowolnie!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku