malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 2 kwietnia 2017

WYDMUSZKA GĘSIA Z FIOŁKAMI

Witacie Kochani:),
dziś gorąco zapraszam na
świąteczne wyzwanie
na blogu Craft Style
zatytułowane
WIELKANOC,
na które serdecznie zapraszam:)

ja postanowiłam przestestować
stempel FIOŁKI
mojego projektu,
który odbiłam na prawdziwej
gęsiej wydmuszce:)










produkty ze sklepiku Craft Style:
pędzle zestaw

moją pracę zgłaszam na
 Simon Says Stamp
WEDNESDAY CHALLENGE
ANYTHING GOES 

oraz na
WYZWANIE 20
na blogu Filigranki
ALE JAJA
(do środy 5 kwietnia 2017)

http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-20-ale-jaja.html


pozdrawiam cieplutko
życząc miłej, wiosennej niedzieli:),
malwinku

4 komentarze:

  1. Jajko jest świetne;) Nie mam pojęcia jak Ty odbiłaś ten stempelek na takiej powierzchni;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! Lovely work!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne jajo! podziwiam tak precyzyjne odbicie stempla :) dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne jajo, bardzo oryginalny sposob na ozdabianie :) dziękujemy za udział w zabawie z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku