malwinkowo

malwinkowo

środa, 24 maja 2017

GORJUSSOWY BRELOCZEK

Witajcie Kochani:),
w dzisiejszym poście na blogu Kolorowego Jarmarku
 chciałabym pokazać Wam
w jaki sposób koloruję stemple kredkami wodorozpuszczalnymi
Distress Crayons

na początku  odbijam stempel na papierze akwarelowym





kolejnym krokiem jest nałożenie pigmentu  -
ponieważ stempel jest duży - robię to po prostu
bezpośrednio z kredki



gdy pigment jest już nałożony - rozprowadzamy go
na całą powierzchnię stempla za pomocą 
pędzelka na wodę


jeszcze tylko wykończenie - ja zwykle robię je
kredkami akwarelowymi,
i stempel pokolorowany:)


ja z mojej kolorowanki zrobiłam breloczek do kluczy:)






produkty ze sklepiku Kolorowy Jarmark:
pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

2 komentarze:

  1. Cudny jest! Bardzo lubię stemple Santoro. Jak to można zrobić samemu? Fuse tool się nada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:)! mysle,ze tak:), choc ja akurat po prostu zalaminowalam wycieta odbitke:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku