malwinkowo

malwinkowo

piątek, 12 maja 2017

MINI-BLEJTRAM Z KOTKAMI

Witajcie Kochani:),
zapraszając Was na blog Kolorowego Jarmarku
chciałabym przedstawić Wam
mini-blejram z kotkami Scrap Berry's
pokolorowanymi kredkami Distress Crayons,
których duży wybór możecie znaleźć
w ofercie przedsprzedażowej Kolorowego Jarmarku:)

właśnie tymi kredkami wychodzą bardzo fajne mediowe prace,
czy obrazki, idealnie sprawdzają się do tworzenia tła,
można nimi kolorować bezpośrednio z kredki,
ale o jedynie duże powierzchnie - ponieważ są miękkie -
ta metoda nie sprawdzi się przy precyzyjnym kolorowaniu stempli,
lub nakładać z kredki za pomocą zwilżonego pędzelka

ja moją pracę rozpoczęłam od przygotowania blejtramu,
który najpierw pokryłam delikatną warstwą białego gesso,
a następnie, gdy gesso wyschło,
odbiłam stempel kotki,
które pokolorowałam aplikując barwnik z kredki
za pomocą mokrego pędzelka

gdy koty zostały pokolorowane- czas na tło,
najpierw bezpośrednio kredką pomalowałam brzegi,
a następnie rozmyłam je mokrym pędzelkiem,
gdy tło przeschło przez maskę Kesi'art
roztarłam pomarańczową kredkę,
wyszło troszkę eksperymentalnie,
ale chyba nie jest tak źle:D











produkty ze sklepiku Kolorowy Jarmark:
pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


2 komentarze:

  1. An adorable card, love how the background ties into your design! Thank your for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku