malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 8 maja 2017

MINI-KARTECZKA NA DZIEŃ MAMY

Witajcie Kochani:),
dziś jeszcze gorąco zapraszam do udziału
w Majowym Wyzwaniu na blogu
Scrapkowo.pl
zatytułowanym
MAJOWE ŚWIĘTO

ja przygotowałam mini-karteczkę
z wykonanymi z foamiranu kwiatuszkami:)













produkty ze sklepiku Scrapkowo.pl:
zestaw kwiatków z foamiranu
  segregator do przechowywania stempli
 narzędzie do stemplowania We R Memory 
 klej HOBBY 


ponieważ u mnie ramką
są przeszycia
moją pracę zgłaszam na
SIMON SAYS STAMP
MONDAY CHALLENGE
It's A Frame Up

moją pracę zgłaszam także na
WYZWANIE #20
Od A do Zet
UKWIECONE
(do niedzieli 21 maja 2017)

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-20.html

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-20.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


10 komentarzy:

  1. Małe a cieszy i jest bardzo ładna. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Te kwiatuchy...
    Cudownie prezentują się na Twojej pracy. Same w sobie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, kwiaty są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne. Nie mogę się napatrzeć na cieniowanie kwiatków. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous! This is like getting a flower bouquet and card all in one! Love the dark stitching you added to the burlap for the frame - looks awesome! Glad you've joined our Monday challenge this week at Simon Says Stamp! Maura

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka, kwiaty prezentują się rewelacyjnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się zabarwienie płatków, ślicznie wyglądają te kwiatki, karteczka niezwykle urocza, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne kwiatuszki :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosdta karteluszka, ale za to jaki cudowne kwiaty. Kwiatuchy są przepiękne wręcz i nadają charakteru całości. Fajnie, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia. MargoLa DT sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku