malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 28 maja 2017

PO WARSZTATACH Z ARTE BANALE

Witajcie Kochani:),
wczoraj miałam przyjemność brać udział
w fantastycznych Warsztatach prowadzonych przez Arte Banale,
podczas których wraz z pozostałymi kursantkami
wykonałyśmy fantastyczną, akwarelową kartkę przestrzenną:)
oto moje "dzieło"











co prawda Remiś był z tatą w Parku Zabaw,
ale w pewnym momencie już mu się dłużyło bez mamy
więc też przyszedł na Warsztaty:)




nie mogło też zabraknąć pamiątkowego zdjęcia
z Arte Banale oraz Kingą - właścicielką Scrapkowo.pl,
da którego mam ogromny zaszczyt projektować:)



a po Warsztatach - przepyszna pizza z suszonymi pomidorami i serkiem śmietankowym
na Chmieleńcu i cuudowne spotkanie z Ludką z bloga Krami Ludki,
tylko niestety nie mam fotki:(






dziękuję ogromnie za te cuuuudowne Warsztaty:),
mam nadzieję, że będzie mi dane wziąć jeszcze udział
w Zajęciach prowadzonych przez Agnieszkę:),

miłej niedzieli:),
malwinku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku