malwinkowo

malwinkowo

sobota, 20 maja 2017

Z KUBUSIEM PUCHATKIEM

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
moją próbną karteczkę ze stemplami WPlus 9,
które od razu pokochałam,
bo przypominają mi Kubusia Puchatka:)
popełniłam trochę błędów,
powyjeżdżałam trochę za okręg, 
ale postanowiłam i tak opublikować:)





i na koniec trochę fotek roboczych:)






myślę, że karteczka może być
idealnym prezentem
np na Dzień Dziecka,
zatem zgłaszam ją na
(do poniedziałku 5 czerwca 2017)
WYNIKI: 10.06.2017 So)

http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-22-z-uczuciem.html

a także na 

 I used: scheme #1 - orange, green, blue 

http://sevenhillscrafts.blogspot.com/p/blog-page.html




pozdrawiam cieplutko
życząc miłego wieczoru:),
malwinku


2 komentarze:

  1. What a great card! Your colouring is stunning!
    Thanks so much for playing along with us at the Seven Hills Crafts Challenge!
    Anni

    OdpowiedzUsuń
  2. uper karteczka, podziwiam za kolorowanie, dziękujemy za udział w wyzwaniu z Filigrankami

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku