malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 4 czerwca 2017

DLA DZIEWCZYNKI

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
kolejną kartkę w pudełko - tak tak - zakochałam się w nich:),
tym razem z dziewczynkami Dreamerland Crafts:)















moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie MOODBOARD
na blogu Zielone Koty
(do niedzieli 4 czerwca 2017),
gdzie zainspirował mnie klimat
panujący na tym MOODBOARDZIE,
dzieci, święto..., dziewczynka,
może Dzień Taty, może Dzień Dziecka....
http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-moodboard.html

oraz na
 SIMON SAYS STAMP
WEDNESDAY CHALLENGE
Anything Goes 


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

7 komentarzy:

  1. wcale się nie dziwię, że się zakochałaś w tych kartkach - wychodzą Ci fantastycznie. Śliczna jest ta karteczka i widzę, że mieści się w kopercie - zdradź jak się je robi, bo ja jeszcze nigdy takiej formy nie robiłam, a podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana:)! pomysl na te kartke opracowala Arte Banale, niedawno mialam przyjemnosc brac udzial w jej Warsztatach wlasnie na te kartke, ale nie wiem czy moge zdradzac technike jej wykonania.... zatem zapraszam Cie do zapytania jej:)

      Usuń
    2. świetna przestrzeń

      Usuń
  2. Boska. Jestem fanką Twoich karteczek. :) Czym kolorujesz? Wydaje mi się, że już kiedyś Cię o to pytałam, ale zapomniałam. :( Może jakiś tutorial kolorowania? Twój styl jest rozpoznawalny, bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:)! koloruje glownie farbkami akwarelowymi, ale zdarza mi sie uzyc kredek akwareowych, pasteli olejnych Primy Marketing, czy Distress Crayons:), pomyse o tutorialu, cohc ja mistrzynie w kolorowaniu nie jestem:D

      Usuń
  3. SO sweet! Love it! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge! Beautiful colors and design. Well done!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku