malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 8 czerwca 2017

KURNIKOWA CARD IN BOX

Witajcie Kochani:),
dziś zapraszając Was na
blog Scrapkowo.pl
chciałabym pokazać Wam trochę nietypową pracę,
bo... bo zrobiłam sobie kurnik:D
to moja kolejna przestrzenna karteczka,
którą po złożeniu można włożyć bez problemu
 do koperty i wysłać:)


baza kartki to przepiękne papiery UHK Gallery
z najnowszej kolekcji Provance - Aquarius - tak tak,
wiem, że większość z Was wykorzysta je romantycznych,
kwiatowych prac, ale drewniany motyw, który znajdziecie w tej kolekcji
 idealnie pasował mi
do stworzenia kurnika:D











produkty ze sklepiku Scrapkowo.pl:
moją pracę zgłaszam na
oraz na
pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


7 komentarzy:

  1. A jak się robi te pudełka? Ty je sklejasz sama czy masz jakiś szablon?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca;)Fajne kurki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow... .dawno mnie u Ciebie nie było a tu takie cuda! Przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. This card is really incredible! The first thing I noticed were the gorgeous bright colors on your birds. They look amazing! I also am impressed with the 3D structure you built into this. It looks fantastic and I'm so glad you shared your talents with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. oh wow! this is so clever!!! thank you for playing along with us at the simon says stamp Wednesday challenge!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku