malwinkowo

malwinkowo

piątek, 2 czerwca 2017

MINI ALBUM EXPLODING BOX

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
mini-albumik w exloding boxie,
który wykonałam wg
 Warsztatów On-line Scrap Butik TV
prowadzonych przez
 Gosię Salamon

ten albumik tak bardzo mnie zauroczył,
że postanowiłam zrobić sobie
prezent na Dzień Mamy,
i umieściłam w nim 2 latka
mojego synka:), tyle że....
że na Dzień Mamy w zeszłym roku:D,
zupełnie o tym albumiku zapomniaam,
choć siedząc przy biurku w mojej Pracowni
ciągle na niego patrzę:D
 tyle tytułem wstępu,
zatem przechodzę do meritum:D


ponieważ nie miałam gotowej bazy,
wykonałam ją sobie sama
z papieru kraftowego A4,
przez co mój albumik jest naprawdę malutki:) 

















kilka roboczych fotek:































moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie MOODBOARD
na blogu Zielone Koty
(do niedzieli 4 czerwca 2017),
gdzie inspirował mnie klimat
panujący na tym MOODBOARDZIE,
dzieci, święto...może Dzień Taty, może Dzień Dziecka....


http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-moodboard.html

oraz na
(do poniedziałku 5 czerwca 2017)
WYNIKI: 10.06.2017 So),
ponieważ w moim mini-albumiku
jest moje serce - mój Synek:)
http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-22-z-uczuciem.html

a także na
SIMON SAYS STAMP
WEDNESDAY CHALLENGE
Anything Goes 


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

6 komentarzy:

  1. fantastyczny album Ci wyszedł - po prostu super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, wspaniały album :) Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. AMAZING! the amount of detail on the pop up box is gorgeous. LOVE it. Great work. Thanks so much for joining in at Simon Says Stamp Anything Goes Challenge. Gayatri xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny box! ostatnio sama miałam ochotę na zrobienie podobnego ;) dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami!

    OdpowiedzUsuń
  5. łoł, rewelacyjny album ! Wyszedł super !
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Zielone Koty.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku