malwinkowo

malwinkowo

piątek, 16 czerwca 2017

SLIDER CARD Z PIRATKĄ MFT

Witajcie Kochani:),
dziś zapraszam Was na baaaardzo piracką 
mini-karteczkę typu slider card
wykonaną wg TEGO tutorialu:),
do jej wykonania wykorzystałam 
2 zestawy stempli MFT:
a także stempli Lawn Fawn
ponieważ karteczkę do przesuwania
zrobiłam za krótką - ratując ją - 
wkleiłam różę wiatrów:)












długo zastanawiałam się czy tej mojej piratce
posadzić na głowie papugę:)










w ostateczności papuga zasiadła na jej głowie:D


moją pracę zgłaszam na

 oraz na 



pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

3 komentarze:

  1. WOW! What a great card! Love the tridimension on it! It was a smart idea to use that kind of card, love that it can stand on itself! The stamp you used is absolutely sweet!
    Thank you for playing along with us over Simon Says Stamp Monday Challenge, we really hope to see you again next week!
    x Zoey

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the card! Would love to make it! Do you have instructions? Please. Thank you.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku