malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 2 lipca 2017

A MOŻE TRUSKAWKĘ NA DOBRANOC

Witajcie Kochani:),
i już na dobranoc chciałabym pokazać Wam
mini card in box  z Panią Mrugalską Beatrix Potter,
czyli cudownymi stemplami Crafters Companion Stamps,
tye że u mnie Pani Mrugalska nie ma w koszyczku prania,
lecz świeżo zerwane (czyt. narysowane przeze mnie) truskawki:),
ramkę pudełka ozdobiłam koralikami z Agateriowej maski,
której wzór nałożyłam za pomocą tuszu Memento

 mam nadzieję, że Wam się spodoba:)














moją pracę zgłaszam na
(do niedzieli 2 lipca 2017) 

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-lato-o-zapachu-truskawek.html


(do niedzieli 23 lipca 2017)

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-22.html

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-22.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


7 komentarzy:

  1. What an absolutely beautiful card! I really like the way that you created an entire scene here. I want to step right into it! It is both adorable and elegant and I am once again impressed with your coloring skills. Thank you so much for sharing your talents with us here at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna scenka :) truskawki bardzo apetyczne, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :)
    dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł a truskawki oczywiście prezentują się wspaniale,dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękna praca. Widać, że sporo pracy włożone w jej wykonanie :)
    Efekt SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku