malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 6 lipca 2017

SYRENKA

Witajcie Kochani:),
dziś zapraszając na blog Scrapkowo.pl,
chciałabym zaprosić Was do zejścia ze mną w morskie głębiny,
gdzie na dnie oceanu spotkacie syrenkę bawiącą się w chowane z konikiem morskim:)
jednym słowem baaardzo stemplowa, interaktywna mini-karteczka:)
pomysł nie mój, ale ponieważ nie znalazłam nigdzie tutoriau
na tego typu kartkę więc opracowałam ją sobie sama:D
zapraszam zatem na mój prototyp:D



a teraz przyjrzyjcie się dobrze zdjęciom:)







i jeszcze raz:)












produkty ze sklepiku Scrapkowo.pl:
klej Hobby 

mam nadzieję, że zachęciłam Was
do własnych eksperymentów:)
pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

3 komentarze:

  1. Kochana! Dałaś takiego czdu, że dech zapiera! Kupiłam inne z tej serii i teraz zastanawiam się czy w ogóle je rozpakowywać, bo marną mają przyszłość z moimi zdolnościami a raczej ich brakiem, a u Ciebie tak cudniaście....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku