malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 3 lipca 2017

TAG Z GORJUSSOWĄ LALECZKĄ

Witajcie Kochani:),
dziś jeszcze chciałabym zaprosić Was
na blog Kolorowego Jarmarku,
gdzie chciałabym pokazać Wam bardzo radosny tag
ze Gorjussową dziewczynką Little Song
wykonany całkowicie na papierach Scrap Berry's,
z dodatkiem papierów Magicznej Kartki - Kraina Słodkości:)

na początku na tekturową bazę taga
nakleiłam papier Scrap Berry's z kolekcji Nature's Spirit,
na który nałożyłam przez maskę Kesi'art Etchnic Pattern pastę strukturalną,
a następnie spryskałam ją mgiełką Lindy's Stamp Gang Shadow Moon Mist Silhouette Silver,
po wyschnięciu ułożyłam kompozycję z papierów Magicznej Kartki oraz Scrap Berry's In Bloom,
na papierzez kolekcji Scrap Berry's In Bloom odbiłam także stempel Gorjuss Santoro - Little Song:),
na koniec dodałam troszkę gazy, oraz kropeczek Nuvo Drops,
i tag gotowy:)















2 komentarze:

  1. wow!!! this tag is super awesome! I really love it! Love the bright colors!
    Thank you for playing along with us over Simon Says Stamp Monday Challenge ! We hope to see you again this week!

    x zOEY

    OdpowiedzUsuń
  2. LOVE the design of your cute tag - gorgeous.
    Thanks for joining in at Simon Says Stamp ANYTHING GOES Wednesday Challenge.
    Hugs,
    Caryn xxx

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku