malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 4 lipca 2017

Z PIRATKĄ

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
kolejną piracką mini slider card
z moimi ukochanymi pirackimi stemplami MFT
trzy wcześniejsze karteczki tego typu
możecie zobaczyć TU, TU i TU
karteczka wykonana wg mapki MFT,
ponieważ nie mam Big Shota, ani wykrojników,
aby uzyskać falbankową serwetkę,
odbiłam na nieco mniejszej o bazy kartce
fale z zestawu Otterly Love You,
a następnie wycięłam:)

ponadto w swojej pracy 
wykorzystałam muszelki z zestawu Mermazing























moją pracę zgłaszam na

http://www.cardchallenges.com/search/label/sketchchallenge



pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

1 komentarz:

  1. Malwinuś, Twoje kartki są coraz piekniejsze, są jak książeczki dla dzieci opowiadające tajemnicze historie... Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku