malwinkowo

malwinkowo

piątek, 4 sierpnia 2017

POP UP BOX Z PIRATAMI

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
pudełko typu pop up,
nad którym baaardzo długo pracowałam,
ale z efektu nie jestem zadowolona,
żeby nie powiedzieć, że jestem wręcz wściekła....
jednym słowem - NIE WYSZŁO MI...







moją pracę zgłaszam na
SIMON SAYS STAMP
WEDNESDAY CHALLENGE
Splatter It

 także na
Wyzwanie 
LATO, SMAŻING, PLAŻING
na blogu Zielone Koty
(do niedzieli 20 sierpnia 2017)

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-lato-plazing-smazing.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


3 komentarze:

  1. przepiękne pudełeczko, niczym skrzynia skarbów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic ! So many awesome elements and love those little pirates.
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge x

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, rewelacyjna, dlaczego nie jesteś z niego zadowolona ? Mi się podoba i to bardzo .
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Zielone Koty.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku